Potrivit HG 905/2017 privind registrul general de evidenta a salariatilor, angajatorii au obligația de a întocmi un dosar personal pentru fiecare dintre salariații încadrați cu contract individual de muncă.
Printre documentele cuprinse in dosarul de personal al salariatului, se afla si actele necesare la angajare.
Actele necesare la angajare sunt:
- Copie dupa actul de identitate;
- Copie dupa certificatul de nastere;
- Copie dupa certificatul de casatorie- daca este cazul;
- Copie dupa diplomele de studii (de regula ultima diploma insotita de atestatele specific profilului job-ului);
- Fisa Medicina Muncii sau aviz eliberat de medicul de familie, care atesta starea de sanatate;
- Nota de lichidare de la fostul angajator;
- Carnetul de munca sau adeverinta de vechime care sa ateste vechimea in munca/specialitate;
- Cazier judiciar;
- Adeverinta cu baza de calcul pentru determinarea indemnizatiei aferente concediului medical;
- Acordul angajatului/candidatului cu privire la procesarea datelor cu caracter personal;
- Declaratia pe propria raspundere data de salariat privind locul functiei de baza si numele Casei de sanatate unde este inscris;
- Declaratia pe propria raspundere data de salariat privind persoanele aflate in intretinerea sa pentru acordarea deducerii, precum si documentele justificative ale persoanelor luate in intretinere;
- Declaratia pe propria raspundere data de salariat privind luarea la cunostinta Regulamentului Intern al angajatorului;
- Procese verbale de primire a bunurilor companiei (telefon mobil, laptop, automobil);
- CV-ul.
1 comentariu. Leave new
Multumesc pentru minunata postare! Cu siguranta mi-a facut placere sa o citesc, s-ar putea sa fii un autor grozav. Voi avea grija sa va marquez blogul si voi reveni de acum inainte. Vreau sa va incurajez sa continuati sa scrieti minunat, sa aveti o dimineata buna!